H μπλογκόσφαιρα παίζει !

…ή πως απαντώ σε πρόσκληση σε ιστολογικό ( ; ) λογοπαίγνιδο

dsc007.jpg

Πολύ χάρηκα με την πρόσκληση του αγαπητού bibi στο παιχνιδάκι που εξελίσσεται τελευταία και που πάλι δεν είχα ιδέα – ελλείψει πισιού βλέπεις. Δεν χρειάστηκε να σκεφτώ ιδιαίτερα για να αποφασίσω από ποιο βιβλίο θα ξεσήκωνα τις αράδες: πρόκειται για το «Ο άνεμος κουβάρι«, του Διονύση Χαριτόπουλου, από τα πιο ‘ερωτικά’ βιβλία που έχω διαβάσει, μιλάει για την ζωή και τον έρωτα με την Μαλβίνα. Θυμάμαι ότι το είχα διαβάσει σε χρόνο dt και σκεφτόμουν ότι θα μπορούσα, σε ανάλογες περιστάσεις, να κλέψω μερικά από τα ωραία λόγια που έχει μέσα. Για του λόγου το αληθές…

«Τέσσερις και μισή, τώρα θα κοιμάσαι, μωρό μου – και εύχομαι να μην ξυπνήσεις από τις 6. Να κοιμάσαι ήσυχα και να νιώθεις πως είμαι εκεί που είσαι.

Αυτός είναι ο καλύτερος χρόνος που έχω ζήσει στη ζωή μου, μικρούλη. Ο καλύτερος. Ο πιο πραγματικός. Ο πιο αληθινός και γενναιόδωρος. Αυτός ο μισός χρόνος.

Περνώντας από τον καθρέπτη, δώσε ένα φιλί στη μύτη σου από ‘μένα.»

Ξέρω, ακούγεται λίγο αρλεκιν, αλλά πίστεψέ με, καμία σχέση.

Για τη συνέχεια -και ελπίζω να μη χαλάει το πράμα που δεν είναι 5- θα μου άρεσε να δω τι έχουν να πουν η digital-era (ελπίζω όχι για php και social networks!) και η Hliotropio (που έχω να την ‘ακούσω’ καιρό). Το κόλπο εύκολο:

  • πιάνουμε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά μας
  • το ανοίγουμε στη σελίδα 123 (αν είναι μικρό, παίρνουμε το επόμενο κοντύτερα σε μας, που έχει τουλάχιστον 123 σελίδες)
  • βρίσκουμε την πέμπτη πρόταση
  • αντιγράφουμε τις επόμενες τρείς δλδ την έκτη, έβδομη και όγδοη και
  • προσκαλούμε άλλα πέντε blogατομα να τους πασάρουμε το παιχνίδι

~ από writersblokc στο 28 Φεβρουαρίου, 2008.

4 Σχόλια to “H μπλογκόσφαιρα παίζει !”

  1. to iliotropio molis girisei apo kavala tha sas apadisei:-)

    fili!

  2. Για δες! Δεν το είχα καν υπόψιν μου… και σου ‘πέτυχε’ και ωραίο απόσπαμα😉

  3. Στο προτείνω ανεπιφύλακτα, δεν ξέρω τι άλλο να σου πω για να σε πείσω χωρίς να γίνω υπερβολικός. Το πήρα μαζί μου στο καράβι για Αθήνα – περισσότερα οσονούπω- κι ενώ το είχα διαβάσει ήδη μια φορά πριν πολύ καιρό, το ξανάπιασα, το διάβασα χωρίς ανάσα, 200 τόσες σελίδες και στο τέλος αναγκάστηκα να χρησιμοποιήσω ένα χαρτομάντηλο που βρήκα στην τσάντα μου και που προφανώς ήταν εκεί πάααρα πολύ καιρό!

    Μη σε μπερδεύει το απόσπασμα, δεν πρόκειται για κανά σιροπιαστό μελό. Το βιβλίο σε ‘χτυπάει΄ πολύ βαριά με καταστάσεις και λόγια που είναι απίστευτα αντιφατικά από σελίδα σε σελίδα.

    Αν το πετύχεις κάποια στιγμή μπροστά σου, δωσ’ του μια ευκαιρία. Και που ξέρεις, μπορεί και να σ’αρέσει.

  4. […] Me write pretty one day είχε την ευγενή καλοσύνη να με […]

Σχολιάστε

 
