«This is the last call…»

…ή πως είναι να ετοιμάζεσαι για ένα καινούριο ξεκίνημα στη ζωή σου

photo by midendian

photo by midendian

Πάντα έλεγα πως το τελευταίο ποστ που θα γράψω πριν φύγω, θα είναι ιδιαίτερο, θα το έχω ετοιμάσει προσεκτικά και φυσικά θα το έχω γράψει από το σπίτι μου. Επίσης, πάντα έλεγα πως όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδιο ο Θεός χαμογελάει. Ότα εγώ κάνω σχέδια ο Θεός κάνει lol! ‘Αντι όλων των παραπάνω λοιπόν, το τελευταίο ποστ το γράφω σ’ ένα σημειωματάριο, στην πτήση για Αθήνα και το πιθανότερο είναι ότι θα το ανεβάσω από ένα νετ καφέ ένας Θεός ξέρει που. 

Μη ρωτάς τι και πως, θα σου πω μόνο ότι 12 ώρες πριν φύφω εγώ ακόμα έψαχνα να αγοράσω δεύτερη βαλίτσα που να χωράει τον mac.  Βρήκα μια ωραιότατη πορτοκαλί, κάτι μεταξύ μεσαίας βαλίτσας αλλά με το look ενός sack voyage.  Και όχι, ο mac δεν χώρεσε. Την θέση του πήραν ακόμη μία ζακέτα και ένα μπουφάν γιατί «εκεί που πας κάνει ψόφο, δεν είναι σα και ‘μας«!

Εννοείται ότι στο αεροδρόμιο έφτασα 20′ πριν την πτήση και ας μένω σε απόσταση μικρότερη του ενός τσιγάρου.
«Για την πτήση των 7; Τέτοια ώρα; Έχει γίνει η τελευταία αναγγελία όμως«. Παύση. Παίρνει ύφος, την έκανες πάλι τη μαλακία σου.
«Ερχόμαστε νωρίτερα όμως, ναι«; Σειρά μου. Παίρνω ύφος, χίλια συγνώμη, ούτε που μου πέρασε απ’ το μυαλό ότι έχω καθυστερήσει τόσο πολύ, ενώ την ίδια στιγμή σκεφτόμουν ότι μ’αυτά και με ‘κείνα δεν είχα τραβήξει τις φωτογραφίες που ήθελα για το summer project της σχολής.

Καλά για κλάματα και συναισθηματισμούς ούτε λόγος. Η μητέρα μόνο πρόλαβε να βουρκώσει λίγο πριν τον έλεγχο, αλλά δεν είδα τη συνέχεια γιατί έπρεπε να φύγω. Καλύτερα έτσι. Όσο κι αν σιχαίνομαι τα της τελευταίας στιγμής σε βγάζουν από την διαδικασία να πεις πράγματα που, ενώ τα νιώθεις, το να τα εκφράσεις με λέξεις συχνά οδηγεί σε δακρύβρεχτες καταστάσεις. Έχω την εντύπωση ότι αυτό είναι άλλο ένα 3μερο στην Αθήνα και ότι Δευτέρα πρωί θα είμαι πίσω. Δεν έχω συνειδητοποιήσει μάλλον τι πρόκειται να γίνει. Μόνο τα χαρτιά και τα έγγραφα για τη σχολή μου θυμίζουν ότι ο προορισμός αυτή τη φορά είναι βόρεια. Σίγουρα έχω αγωνία και ναι, είμαι ενθουσιασμένος αλλά δε μπορώ να πω με σιγουριά ότι αισθάνομαι χαρά. Άγχος; Οπωσδήποτε. Αλλά χαρά… Το μόνο που με έκανε να χαμογελάσω με ύφος, «μωρέ λες;» ήταν η χθεσινή αστρολογική πρόβλεψη που διάβασα στην LiFO για το ζώδιό μου, η οποία μ’ άφησε μαλάκα με την τελευταία φράση και τελειώνει κάπως έτσι:

«Δεν είσαι παιδί κατώτερου Θεού και δεν πρέπει να νιώθεις ότι έχουν σπάσει τα φτερά σου από τις απογοητεύσεις που παλιότερα διαδέχονταν ή μια την αλλή. Αντίθετα, όχι μόνο έχεις φτερά, αλλά τώρα μπορείς και να ανοίξεις. Enjoy your flight!»

Όσα πράγματα κι αν έχω διαβάσει, ότι κι αν έχω ακούσει για το τι σημαίνει ο περιβόητος τίτλος «φοιτητής στο Λονδίνο«, τίποτα δεν σε προετοιμάζει αρκετά για τη στιγμή που θα φορέσεις εσύ την κορδέλα! Και μιας και το ανέφερα, θα ήθελα να πω ένα thank you σε μερικά άτομα που έζησαν από κοντά, λιγότερο ή περισσότερο τα γυρίσματα του low budget film, «Manos goes to UK«:

  • την Σοφία, γιατί ήταν η πρώτη μου πηγή πληροφοριών και η πρώτη που δέχτηκε καταιγισμό ερωτήσεων πριν 1 χρόνο και μου έλεγε συνέχεια, «αν χρειαστείς τίποτα, μη διστάσεις«
  • τον Βαγγέλη,  γιατί ανέχεται τις ατελείωτες κρίσεις πανικού, με προσγειώνει διαρκώς κι ας ξέρει πόσο πολύ το σιχαίνομαι και έχει μια απάντηση ακόμα και για τις πιο άσχετες ερωτήσεις. Και έχω πολλές!
  • την pixelsprite και το Πανεπιστήμιό τους, γιατί μου έμαθε πρακτικά πράγματα και είναι σα να έχεις ένα χρυσό οδηγό σχεδόν για τα πάντα. Φυσικά, ο πραγματικός λόγος είναι γιατί μου έμαθε τις τσάντες Pakuma!
  • τον ibloglive, γιατί τα ποστ του μου έδειξαν μια άλλη εικόνα του studying in UK, λίγο πιο sad ίσως, γιατί ξέρει πόσο drama king μπορώ να γίνω και γιατί μου έμαθε ότι τελικά το Λονδίνο ΕΙΝΑΙ ρήμα
  • Τη Σοφία, γιατί ένα βράδυ που δεν ήμουν καλά, μου είπε, «μπορείς να τα πεις σε ‘μένα αν θέλεις, έτσι κι αλλιώς πάλι σε ‘μενα θα τα λες όταν είμαστε πάνω, οπότε…«
  • Τη Σοφία, γιατί της ζήτησα μια λίστα με το τι είναι καλό να πάρω μαζί μου κι εκείνη κάθησε κι έγραψε ολόκληρη διατριβή, σε 2 τόμους, που εγώ επιμένω πως σύντομα θα γίνει μέρος των εκδόσεων του British Council

To επόμενο ποστ θα έχει κάτι από το κρύο του Λονδίνου. Ίσως αργήσει κάπως λόγω αρχικών τρεχαμάτων, αλλά κάποια στιγμή θα έχω νεότερα. Ελπίζω ευχάριστα. Μέχρι τότε, «σας ευχαριστούμε που πετάξατε μαζί μας και ελπίζουμε να σας έχουμε σύντομα κοντά μας σε μια απ’τις πτήσεις μας«.

~ από writersblokc στο 20 Σεπτεμβρίου, 2008.

7 Σχόλια to “«This is the last call…»”

  1. Me to kalo Manoli! Ola tha pane super!

    after all, you do are destined for Greatness my friend!

    don’t you dare forget that! :))

  2. kalh arxh manolakh kai na peraseis omorfa! emeis tha ta poume sto londino lian sintomos!!!
    😀

    pixel
    ps stenaxorithika pou de xorese o mac…

  3. Vangelis, δεν ξέρω αν ειμαι destined for Greatness… εύχομαι μόνο να πάνε όλα καλά με όσο το δυνατόν λιγότερα προβλήματα και άγχη. Τώρα αν με το greatness εννοείς ένα βραβείο στα European Design Awards και πρόσκληση στην Alliance Graphique International, τότε οκ, πάσο!..

    pixel μου, σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ. Εννοείται ότι θα τα πούμε όποτε έρθεις, θα χαρώ πολύ.

    Υ.Γ. Μη στεναχωριέσαι βρε, ο mac τελικά μπήκε στο Κτήνος, με 2 μέτρα bubble wrap, προστατευτικά από χαρτόνι και περικυκλωμένος από ρούχα. Σ΄αναμμένα κάρβουνα θα κάθομαι μέχρι να φτάσουμε.

  4. Κωλόπαιδο. Ξέρεις εσύ. Ξέρω κι εγώ.
    Καλώς ήρθες. Καλώς με βρήκες!!!

    Υ.Γ.ΟΛΑ θα πανε υπέροχα. Όλα!!!

  5. Ελπίζω να φτάσατε καλά και εσύ και ο Μακ. Καλή εγκατάσταση στο νησί μας!

    Υ.Γ. Έχεις σκεφτεί ότι περιτριγυρίζεσαι από Σοφίες;;;

  6. Triti mera stin Aggletera kai eksakoloutho na prospatho na allakso se ellinika me shift+alt! Mataia..😦

    Cinderella mou, kalos se vrika indeed. Prospatho na exo auto to P.S. synexeia sto myalo moy giati de soy kryvo oti frikaro ores kai fores.😦

    Sofia, ego kai o mac mou seuxaristoume poly. Nai, eftase mia xara eytyxos alla einai se half fun mode afou akoma den exo internet. Elpizo syntoma, giati konteuo na frikaro ekei mesa.

    Y.G. Sou exo pei oti ti mitera ti lene Sofia, e ?😛

  7. Αααα η κατάσταση με τις Σοφίες είναι πιο σοβαρή απ’ ό,τι φανταζόμουνα!!!

Σχολιάστε

 
