Το ποστ των 3:30

Η ώρα είναι 3:31 το πρωί, σε μερικές ώρες θα μπω σε μια αίθουσα μαζί μ’ ένα συμμαθητή μου για να παρουσιάσουμε στον πελάτη τις ιδέες μας για τον διαγωνισμό που έχει ξεκινήσει σε συνεργασία με το Saint Martins. Σήμερα όλη μέρα υποτίθεται ότι θα δουλεύαμε την παρουσίαση αλλά: ο συμμαθητής ξύπνησε σήμερα στις 16:00, εγώ προβλέπω ότι δεν θα έχω κοιμηθεί πριν τις 4:00 και ο πελάτης είναι ο Hugo Boss. Εδώ και μιαμιση ώρα ακούω, ή μάλλον διαβάζω από το μσν «σε 5′ θα έχω τελειώσει». Πριν μιαμιση ώρα ήμουν μεσ’τα νεύρα, νύσταζα.. Τώρα δε μπορώ να σταματήσω να γελάω. Το fail blog είναι ένα απίστευτο site όπου ο καθένας μπορεί να ποστάρει οτιδήποτε καμμένο βρει: φωτο, βίντεο, διαφημίσεις, πόστερ, ότι να’ναι αρκεί να είναι..fail! Είχα καιρό να γελάσω έτσι και το ‘φχαριστήθηκα. To συστήνω ανεπιφύλακτα για εκείνες τις ώρες στο γραφείο που βαριέσαι, ή για ατελείωτο laugh therapy. Μερικά από τα καλύτερα που είδα:

fail owned pwned pictures

fail owned pwned pictures

fail owned pwned pictures

see more pwn and owned pictures

~ από writersblokc στο 11 Φεβρουαρίου, 2009.

4 Σχόλια to “Το ποστ των 3:30”

  1. everythins’g going to be simply smashing!

    For you, you put the «amaze» into «amazing»!

    After all, there’s no diviner Designer!😉

    sending you my wishes for ULTRA good luck today! :))

  2. Καμιά φορά αναρωτιέμαι αν αυτοί που τα γράφουν τα λένε στα σοβαρά ή κάνουν πλάκα. Ελπίζω το δεύτερο….

  3. ante na grafoume kainourio postaki ( a kai parepi, re the gay fail question, na po oti exo uparksei marturas polu sunafous periptosis..)
    x

  4. Ναι, κάτι ετομάζω αυτό τον καιρό..😛 Σκεφτόμουνα ότι έχω καιρό ν’ανεβάσω κάτι, αλλά μετά την σημερινή βόλτα έχω υλικό. Για την ακριβεία, μόλις ετοίμαζα τις φωτογραφίες του επόμενου ποστ. Ελπίζω σε λιγάκι να είναι έτοιμο.

    θέλεις να μου πεις ότι έχει παίξει το περιστατικό του fail; Νομίζω αυτό, θα’θελα να το δω.. η μήπως όχι;;😛

Σχολιάστε

 
