Εγώ και ο Αλεξ



– Μανόλη;.. Τι δουλειά είχες εσύ στα γραφεία του McQueen;
– Δε μπορώ να σου πω..

Περισσότερες λεπτομέρειες σύντομα…

~ από writersblokc στο 2 Μαρτίου, 2009.

9 Σχόλια to “Εγώ και ο Αλεξ”

  1. mi mas afineis mono me to teaser!!!!!!!!!!!!

  2. Δεν θέλω να σε απογοητεύσω, ορκισμένε fan, αλλά θαρρώ στο teaser θα μείνουμε..😦

  3. What? What’s this?! What’s happening?! What’s going on here?!
    Httopathia is SO 90s!
    And we’re about to enter the 10s!😉

  4. Δώσε γαργαλιστικές λεπτομέρειες στο λαό

  5. Guess what, Vangelis… Httopathia is back again this season!😛

    Αυτό έχω σκοπό να κάνω Ethan.. απλά να περάσει αυτή η βδομάδα με το χαζοπρότζεκτ της σχολής κι έχω να γράψω πολλά, όπως π.χ. για τα 2 casting που έχω να πάω την Παρασκευή! 😛

  6. αν τελικά τα βρείτε εσύ κι ο Άλεξ, ρώτα τον σε παρακαλώ γιατί σταμάτησε να κυκλοφορεί το «Heart»! Ή ακόμα καλύτερα, ξέθαψε κανένα κρατημένο μπουκαλάκι και στείλτο μου!!!

  7. Ακόμα να «μπορείς» να πεις;; Αντε 6 μέρες τώρα περιμένω να δω τη συνέχεια…

    Eveniiiinnnngggg!

  8. loool! Πέρασαν κιόλας 6 μέρες, ε; Μου φαίνεται πρέπει να ξαναπάω να δω αν μπορεί τώρα να με δεχτεί η Χόλυ! Τώρα που τελείωσαν τα μαθήματα πιστεύω να βρω χρόνο να σου πω.

    Μοβ φούσκα μου, εννοείται ρε..το ρωτάς. Βασικά φαντάζομαι δεν χρειάζεται καν να ρωτήσω τον Alex, απλά θα κατέβω στο υπόγειο και θα κοιτάξω τις κούτες!😛

  9. g*mato header!
    otan prokipsei kai full version , bgale fwni!!!!

Σχολιάστε

 
