Μεταμεσονύχτια μελωδία

Βιάζομαι να το γράψω αυτό το ποστ. Βιάζομαι να μην τελειώσει αυτό το τραγούδι.

Ludovico Einaudi – Fuori dalla note

Θα το έβαζα στις μουσικές αλλά φοβάμαι μη χαθεί. Μη χαθεί, όπως το έχασα εγώ για τόσες μέρες τώρα που ξέχναγα να το ψάξω, να βρω ποιο είναι αυτό το κομμάτι που εκείνο το απόγευμα, μέσα στο λεωφορείο, μ’ έκανε να θέλω να κλάψω από χαρά. Σημείωσα ημερομηνία, ώρα και σήμερα το απόγευμα, καθώς κοίταγα τις σημειώσεις μου το θυμήθηκα. Έψαξα και το βρήκα.
Νομίζω το’χω ξαναπεί, μερικές μουσικές δε σ’αφήνουν περιθώρια, δε σε βάζουν καν στη διαδικασία να αναρωτηθείς αν σου αρέσουν. Απλά σε κάνουν να χάνεις τα λόγια σου, σε συνεπαίρνουν και νιώθεις σχεδόν δέος. Δεν ξέρω καν αν πρέπει να γράψω για τον συνθέτη, την δουλειά του…δε ξέρω αν έχει σημασία. Σημασία έχει πως το κομμάτι τελειώνει σε λίγο κι εγώ ήθελα να το μοιραστώ με κάποιον. Κι αν μοιραστώ έστω και λίγο από τα συναισθήματα που νιώθω ακούγοντάς το, θα είμαι χαρούμενος.

Y.Γ.: Μπορεί να χάσαμε το video του fuori, αλλά ελπίζω αυτό εδώ να λειτουργεί.

~ από writersblokc στο 20 Μαρτίου, 2009.

5 Σχόλια to “Μεταμεσονύχτια μελωδία”

  1. δεν ακούγεται δυστυχώς το τραγούδι, οι φωτογραφίες όμως πολύ όμορφες!

  2. Έχεις δίκιο, το youtube τα’κανε πάλι τα μαγικά του. Έχω ανανεώσει το link για το τραγούδι, οπότε μπορείς να το ακούσεις από εκεί. Ευτυχώς, αυτό το άλμπουμ αρκετά κομμάτια που μπορούν να πάρουν την θέση του fuori dalla note.

    Σ’ευχαριστώ πολύ.

  3. Μου αρέσει πάρα πολύ ο Ludovico Einaudi. Ειδικά το Eden Roc (όλο το CD).

  4. Είναι απίστευτο. Στα πιο πολλά τραγούδια έχω βάλει 5 αστεράκια – itunes!
    Την μεγαλύτερη πλάκα την έπαθα όταν διάβασα ότι ο δίσκος βγήκε το 1999! Έχω ΄παραγγείλει’ όλη την δισκογραφία του και ανυπομονώ να την ακούσω, ο κ. Einaudi μπαίνει στα αγαπημένα μου. Γράφει απ’αυτές τις μελωδές που δε ξέρεις αν θέλεις να κλάψεις ή να γελάσεις.

    Καλή εβδομάδα.

  5. Μεγαλουργείς με άνεση!!!🙂

Σχολιάστε

 
