Σειρά από τον τόπο σου..

Citynite

Όταν επί τέσσερα συνεχόμενα βράδια σε παίρνει το ξημέρωμα, παρακολουθώντας επεισόδια τηλεοπτικής σειράς, γίνεται συνήθεια. Όταν συνειδητοποιείς πόσο πολύ ζηλεύεις αυτά που βλέπεις στην σειρά, γίνεται πρόβλημα. Και όταν το πρόβλημα σηκώνει κουβέντα, γίνεται ποστ.

Αν σου πω πως εγώ τώρα ανακάλυψα τα Υπέροχα Πλάσματα, τι θα πεις;.. Είχα ακούσει πολύ καλά λόγια γι’αυτή την σειρά όταν προβαλλόταν αλλά για μένα τότε, που δούλευα, οτιδήποτε μετά τις 23:00 ήταν απαγορευμένο. Θυμάμαι είχα δει 1-2 επεισόδια, μπορεί να’ταν και μισά, και πάντα έλεγα θα ξεκινήσω να βλέπω από το επόμενο και το επόμενο γινόταν το μεθεπόμενο.. Βλέπεις τότε εκτιμούσα τον ύπνο και μια ώρα παραπάνω ήταν μία ώρα παραπάνω! Εδώ πάλι την έχω δει περισσότερο κουκουβάγια και αν δεν παει 3-4 μάτι δεν κλείνει. Και γιατί να κλείσει θα μου πεις, στη δουλειά θα πάω την επομένη;😦 Ε, και με όλες τις αμερικάνικες σειρές που μου κρατούσαν παρέα να έχουν μπει σε hiatus, το ενδιαφέρον μου στράφηκε στα εγχώρια προϊόντα.

Τα Υπέροχα Πλάσματα μου αρέσουν γιατί είναι αστεία. Πραγματικά αστεία. Έξυπνα αστεία. Η αλήθεια είναι πως τον τελευταίο καιρό δεν το εξασκώ όσο θα’πρεπε το άθλημα του γέλιου κι αυτή η σειρά είναι κάτι σαν προπόνηση.

Τα Υπέροχα Πλάσματα μου αρέσουν γιατί μου δείχνουν την Αθήνα που έχω γνωρίσει και έχω αγαπήσει – κατά καιρούς. Και όταν την βλέπω νιώθω ένα.. δεν είναι τόσο το συναίσθημα ότι μου λείπει, όσο μια γλυκιά μελαγχολία. Ε, δεν είναι και λίγο μετά από 7 μήνες απουσία να βλέπεις ξαφνικά μπροστά σου την Καπνικαρέας, που την έχω κόψει χιλιόμετρα πάνω κάτω και που κατά βάθος πάντα μου άρεσε το όνομά της. Και να’ταν μόνο αυτή… Τσακάλωφ, Ερμού, Θησείο, Ακρόπολη, κάθε πλάνο και μαχαιριά. Και το τελειωτικό χτύπημα έρχεται με το Athens by Night. Δε ξέρω γιατί, αλλά για μένα Αθήνα τη νύχτα = βόλτα με αμάξι. Όπου να’ναι, χωρίς προορισμό, απλά να πηγαίνεις. Γιατί σημασία, τελικά, έχει η παρέα.

Και φτάνουμε στο θέμα της σημερινής μας εκπομπής. Τα Υπέροχα Πλάσματα μου αρέσουν γιατί μου δείχνουν με τον πιο απλό τρόπο τι είναι αυτό που μου λείπει περισσότερο στη ζωή μου: υπέροχα πλάσματα. Πλάσματα που να κάνετε μαζί τα απίστευτα, να ξενυχτάτε σε μπαλκόνια τρώγοντας πίτσες, να πηγαίνετε μαζί για καφέ – ναι, ακόμα και το απλούστερο όλων εδώ δεν το’χουμε -,   να είστε διαρκώς στα τηλέφωνα για τα πιο χαζά πράγματα. Όχι φυσικά ότι αυτό το είχα όταν ήμουν στην Ελλάδα. Κι εκεί να’μουν τώρα, πάλι θα το ζήλευα. Έχω φτάσει στο σημείο να πιστεύω πως τέτοιες παρέες είναι ουτοπικές, ότι και αυτό έχει εξιδανικευθεί για χάρη της τηλεόρασης. Ένας από τους λόγους που ήθελα να φύγω ήταν για να βρω άτομα που να επικοινωνούμε. Αυτό, αν θες, ήταν η επιστημονική εξήγηση. Η χύμα εξήγηση είναι ότι θέλω να βρω υπέροχα πλάσματα. Μέχρι στιγμής έχω βρει πλάσματα να δουλεύουμε τα projects -ok, και να τα κερδίζουμε!-, να πηγαίνουμε μαζί σε pubs και σε πάρκα, να τρώμε lunch που τόσο πολύ το λατρεύουν εδώ. Αλλά πλάσματα που στις 04:00, μετά από μπαρότσαρκα να τρώμε βρώμικα στη Μαβίλης, δεν έχω βρει ακόμα. Ναι ξέρω, είναι τεχνικά αδύνατο αυτό, αλλά έστω… και τα λουκάνικα στην Tottenham θα μου αρκούσαν, αρκεί να ήταν με, you know… yperoxa plasmata.

~ από writersblokc στο 7 Απριλίου, 2009.

5 Σχόλια to “Σειρά από τον τόπο σου..”

  1. Ό,τι σε κάνει να γελάς είναι καλό🙂

  2. Αχ, καλή μου.. κάθε σου απάντηση, απόφθεγμα Σοφίας!!

  3. Kalimera!!!
    I alitheia einai oti ki egw eixa dei kapoia epeisodia kai mou aresan poly, kai oi xaraktires kai o tropos pou ta parousiazoun. Alla den mpika pote ston kopo na katsw na ti dw systimatika. Kai i vlakeia me tis ellinikes seires einai oti de vgenoun se DVD opws stis ksenes. Tipota den einai akatorthwto i adynato, ola thema tyxis kai sygkyriwn einai.

  4. Θα σου πρότεινα αν έχεις χρόνο, να του ρίξεις μια ματιά. ΟΚ, η ποιότητα δεν είναι και ότι καλύτερο αλλά το βλέπεις άνετα.

    ΟΚ,συμφωνώ, όλα είναι θέμα τύχης. Αλλά αν εσύ έχεις γυρίσει την πλάτη στην τύχη σου, κάνοντας κάτι άλλο; Πως θα ξέρεις αν εσύ και η τύχη σου συμβαδίζετε και δεν είσαι αλλού εσύ και αλλού τα όνειρά σου; Αμείλικτα ερωτήματα μεσημεριάτικο.:\

    Υ.Γ. Σύντομα σου έχω και νέα μουσική πρόταση!..

  5. Teleia, perimenw na dw ti tha proteineis ayti ti fora! Me ton Justin exw akoma kollima, ma ti teleio album re sy!
    Kalo mesimeri

Σχολιάστε

 
