Η καλοσύνη της απόρριψης

Προς υπεράσπισή μου, το ποστ αυτό γράφεται μετά από καταλάνωση 2 μπουκαλιών κρασί, με άδειο στομάχι. Δεν ξέρω αν αυτό το ποστ πρέπει να μπει στην κατηγορία τι έμαθα μετά από αφού δεν έχει μεγάλη διαφορά από τα ποστς που συνήθως ακολουθούν Παρασκευή βράδυ σε κάποιο club. Τι έμαθα λοιπόν μετά από ένα αποτυχημένο ραντεβού. Φυσικά και υπάρχει savoir vivre στα πρώτα ραντεβού, ή τουλάχιστον εγώ αυτό πίστευα. Να είσαι τυπικός, ευγενικός, το κλασικό chit chat όπως το λένε εδώ, μέχρι να καταλάβετε και οι δυο πέρι τίνος πρόκειται, να ανταλλαχθούν οι ανιχνευτικές ματιές – μ’αρέσει, δε μ’αρεσει – και από ‘κει και πέρα να προχωρήσει το θέμα καταλλήλως. Ή και να μην προχωρήσει. Εκεί σε θέλω. Δύο τινά υπάρχουν: η διπλωματία και το θράσος. Όπου διπλωματία είναι το ατελείωτο chit chat, για θέματα που καμία σχέση έχουν με αυτό που είχατε σκοπό να κάνετε – κακά τα ψέμματα, δεν ήρθα εδώ για να επεκτείνω τον κύκλο των φίλων μου, σορυ. Θράσος είναι μια συμπεριφορά που τελικά αποδεικνύεται σωτήρια για αυτόν που την επιδεικνύει, μια συμπεριφορά που από τη στιγμή που θα μπεις στο χορό πρέπει να μάθεις να (την) χορεύεις. Φυσικά και δεν χωράνε περιθώρια συναισθηματισμών, αλλοίμονο -αληθινή ατάκα «don’t tell me you’ve fallen in love with me.» Απλά θεωρώ ότι η απόρριψη,  όπως και αν την σερβίρεις, στη βάση της είναι απόρριψη. Όσο αναίσθητος κι αν είσαι, όσο επιφανειακός, ρηχός και περπατημένος, η απόρριψη πάντα χτυπάει μια από αυτές τις χορδές που κρύβεις καλά μέσα σου, απλά όσο πιο προχώ είσαι τόσο πιο καλά έχεις μάθει να την κρύβεις. Δεν υπάρχει τρόπος να χρυσώσεις το χάπι, τι να το κάνω αν μου λες ότι ειμαι πάρα πολυ good looking αφού μου έχεις πει ότι άλλα περίμενες κι άλλα είδες. Ναι ξέρω, it’s not me, it’s you – ειλικρινά, ποιος την ανακάλυψε αυτή την ατάκα; Δεν έχει τέλος αυτή η κουβέντα, ή και να’χει πάντα τελειώνει με εμένα να νιώθω ότι για άλλη μια φορά κάτι κάνω λάθος. Να ρίξω το φταίξιμο στο dna το οποίο μου αφαιρεί τουλάχιστον 5 χρόνια από όσο πραγματικά είμαι; Ή να το παίξω υπεράνω και να πω αυτό που μου έμαθαν μετά απο πολλές κουβέντες, ότι δηλαδή he‘s just not that into you. Και τελικά, το θέμα είναι να βρεις κάπου να ρίξεις το φταίξιμο, ή να ανταπαντήσεις τι είχαμε, τι χάσαμε και να συνεχίσεις να θες να περάσεις καλά; Ερωτήματα δύσκολα και είναι σχεδόν 02:00 κι εγώ έχω πιει δυο μπουκάλια κρασί. Και με άδειο στομάχι.

~ από writersblokc στο 1 Απριλίου, 2010.

10 Σχόλια to “Η καλοσύνη της απόρριψης”

  1. Posa rantevou apotyximena exoume vgei oloi mas! An katsoume na ta syzitisoume tha adeiasoume ntamitzanes me krasi:-) Ta’xw zisei ki egw osa perigrafeis, omws den exei noima na kathese na skas gia kati tetoia. H ataka “don’t tell me you’ve fallen in love with me” les einai alithini e? Tragiko!
    Mia symvouli…pies dyosmo! Kanei kalo sto stomaxi, m’exei swsei ouk oliges fores!
    Kali Anastasi boy

  2. Ευτυχώς το hangover πέρασε ανώδυνα αν και ομολογώ ότι δεν το ήξερα αυτό με το δυόσμο. Τώρα τελευταία ακούω πολύ συχνά την έκφραση ‘αν δε μπαζώσεις, δε χτίζεις’ την οποία αρχίζω σιγά-σιγά να καταλαβαίνω, παρόλο που δε με βρίσκει σύμφωνο. Αλλά χυλόπιτα και στο μπάζωμα; Που μεταξύ μας δλδ, μπάζωμα δε το λες, αλλά να… Βασικά την ατάκα μου την είπε μετά το «sorry babe, but you’re not my type», οπότε όταν εγώ λίγο χαλάστηκα το πέταξε τύπου, έλα τώρα, μη μου πεις ότι μ’αγάπησες κιόλας. Αστειάκι.:\ Στο σημείο αυτό να αναφέρω ότι καθόλη την διάρκεια που είμασταν μαζι, ήταν online σε 2 γνωστά dating sites απο τα οποία τσέκαρε το view tracks, το facebook και το grindr στο οποίο λάμβανε μηνύματα. I rest my case
    Καλή Ανάσταση και σε’σενα, και του χρόνου να’σαι καλά.

  3. Ι SAY: There’s no diviner designer!

    If i were you, i’d have fallen in love with meself!

    BE A BITCH BABY!

    Prota na mathoun ti einai freska frouta kai vitamines sto aima, kai meta!

    (*enter curse «here», mera pou nai!)😛

  4. Etsi opws mou ta les, einai toso egwkentrikos kai narkissos pou akoma kai na aresate o enas ston allo, tha vasanizosoun kai de tha touxes me tipota empistosyni. Opote glitwses trouble! Polla filia!!!

  5. Μεταξύ μας δεν είναι τόσο κακή η ειλικρίνεια του τύπου. Από το να το έπαιζε ερωτοχτυπημένος μέχρι να πέσει το σεξάκι και παράλληλα να ψαχνόταν με άλλους χίλιους…καλύτερα που έγινε έτσι. Πλέον πάντως νομίζω ότι το να πεις ότι «δεν είσαι ο τύπος μου» δεν είναι και τόσο κακό. Το έχω πει δηλαδή! Το θέμα είναι να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου. Αν αυτό σημαίνει ότι θα γίνει λίγο πιο κυνικός…ΟΚ…μέσα! Σε κάθε περίπτωση be yourself. Και επίσης…νομίζω ότι κάποια στιγμή, όλοι πρέπει να συμβιβαστούμε με την ιδέα της απόρριψης!

  6. Μα εμένα δεν με πείραξε το ότι ήταν ειλικρινής, αλλοίμονο. Με πειραξε γιατί ισχύει αυτό που λες, δεν τα έχω βρει με τον εαυτό μου και γι’ αυτό τα’βαλα με ‘μενα. Που είμαι έτσι όπως είμαι, που έχω το σώμα που έχω, που που που.. Το παιδί μια χαρά ‘ξηγήθηκε – αν και μεταξύ μας, θα προτιμούσα να μην τσεκαρε το gaydar του μπροστά μου. Νομίζω ότι θέλει χρόνο και εμπειρίες να συνηθίσεις το ότι ίσως να μην αρέσεις στον άλλο, που στο κάτω-κάτω είναι απολύτως φυσιολογικό. Για την ιστορία, το επόμενο πρωί ήμουν ήδη καλύτερα και σ’αυτό νομίζω βοήθησαν τα καλιτσούνια που έφτασαν από την πατρίδα!
    Σ’ευχαριστώ για το σχόλιο, καλή Ανάσταση να’χεις.

  7. καλά λένε great minds think alike. τουλάχιστον ήταν ωραίος?
    χρόνια πολλά και σε σένα και god has risen etc
    x

  8. Όχι ιδιαίτερα, αλλά δεν βρεθήκαμε για να κάνουμε καλλιστεία η αλήθεια είναι. Ας πούμε ότι ο γύρος με τις ερωτήσεις δεν θα ήταν το δυνατό του σημείο ενώ για την εμφάνιση με μαγιό θα κέρδιζε μια πολύ υψηλή βαθμολογία.😉
    Σ’ευχαριστώ που ‘πέρασες’, και του χρόνου να΄μαστε καλά, όλοι.

  9. Screw them. Απόρριψη…! Έμαθα -δόξα τω Θεώ πολύ νωρίς-να ζω αγκαλιά μαζί της, όταν τυχαίνει. Do the same.

  10. Ίσως είναι αυτό που λενε you can’t have the one without the other, ε;
    Ελπίζω να (σου) τυχαίνει όλο και λιγότερο🙂

Σχολιάστε

 
