10 ερωτήματα πριν τα 30

Έχω ένα θέμα με τις λίστες. Ξεκίνησε καθαρά από ακαδημαϊκούς λόγους, αλλά νομίζω κάτι βαθύτερο κρύβεται στην ταξινόμηση σκέψεων και ιδεών. Κάτι που νομιζω εκφράζει απόλυτα την OCD πλευρά του χαρακτήρα μου.  Γι’αυτό όταν είδα την λίστα με τα 30 ερωτήματα μιας 30χρονης αρθρογράφου στο Magazine του κυριακάτικου Observer, ήξερα ότι αναπόφευκτα, θα κατέληγε εδώ.

Κάποια από αυτά είναι αστεία, κάποια πιο σοβαρά και άλλα απλά βαθιές πληγές. Διάλεξα τα 10 πιο σχετικά σε έμενα, αλλά πιστεύω και σε πολλούς soon to be τριαντάρηδες , οι οποίοι ίσως να αναρωτιούνται τι κρύβεται τελικά πίσω απ’αυτό τον ‘τίτιλο’. Δυστυχώς, το άρθρο δεν δίνει καμία απάντηση σε όλες αυτές τις ερωτήσεις:

1. Θα νιώσω ποτέ ενήλικας; Ή θα συνεχίσω να προσποιούμαι μέχρι να έχω ξεγελάσει ακόμα και τον ίδιο μου τον εαυτό;

2. Θα νιώσω ζήλια να βλέπω ανθρώπους νεότερους από εμένα να γίνονται επιτυχημένοι;

3. Πόσο εύθραστες είναι οι σχέσεις μου; Έχουμε περάσει το σημείο που είναι πιθανό να χαθείς με φίλους σου, επειδή δεν επέστρεψαν το τηλεφώνημά σου;

4. Πόσα χρήματα θα’πρεπε να είχα βάλει στην άκρη μέχρι τώρα και πότε υποτίθεται πρέπει να τα ξοδέψω;

5. Πως τα πας με τους ανρθώπους όταν είσαι 30; Πως τα πας με τους ανθρώπους όταν ξέρεις αυτά που ξέρεις, όταν κυριολεκτικά έχει σπάσει η καρδιά σου απ’τον πόνο, ή όταν καταλαβαίνεις τον εαυτό σου τόσο καλά, ώστε να συνειδητοποιείς ότι δεν θα μπορούσες ποτέ να είσαι μ’αυτό τον άνθρωπο, γιατί όλοι αυτοί οι σνομπισμοί και οι κρίσεις που έχεις μαζέψει όλα αυτά τα χρόνια, έχουν γίνει μια τεράστια λίστα με ασυμβίβαστα πρέπει που δεν θα μπορούσε ποτέ αυτός ο άνθρωπος να ικανοποιήσει; Ασε που έχει και περίεργο στόμα.

6. Με ποιον θα γιορτάσω τα 60α μου γενέθλια και που; Θα’ναι το μέρος που πάντα θα το νιώθω σπίτι;

7. Το twitter και το facebook, πότε θα τα βαρεθούμε; Θ’ανανεώνω το status μου στα 50; Τι θα γίνουν τα blogs μας όταν πεθάνουμε;

8.Θα μετανιώσω που δεν έμενα ξύπνιος μέχρι τις 6 το πρωί στα 20 μου; Θα φτάσει κάποια στιγμή που θα κοιτάω με λύπη και ντροπή όλες αυτές τις νύχτες που έμεινα μέσα να βλέπω τηλεόραση;

9. Σε ποια ηλικία θα΄πρεπε να σταματήσουν να με φροντίζουν οι γονείς μου και να’ρχισω να τους φροντίζω εγώ;

10. Στα 30, είμαι πολύ μεγάλος για μια νέα αρχή;

Η Eva Wiseman γράφει την στήλη Up Front  στο The Observer Magazine και μπορείς
να βρεις και τα 30 ερωτήματα στην σελίδα της.

~ από writersblokc στο 24 Μαΐου, 2011.

20 Σχόλια to “10 ερωτήματα πριν τα 30”

  1. το 7 το αναρωτιέμαι κι εγώ πολλές φορές..

    για το 10 έχω να πω ποτέ!

    για το 1 γιατί πρέπει να νιώσεις; αν δεν νιώσεις δε χάνεις τίποτα!

    υγ. είμαι στα 34 σχεδόν 35 πια, και κοιτώ τα 40 μέσα από μισάνοιχτα δάκτυλα!🙂

    • Η αλήθεια ειναι οτι κάποια απ’αυτά τα’χω σκεφτεί αρκετές φορές, αλλά τα’χω βάλει λίγο στην άκρη προς το παρόν – κάτι που ίσως να επαληθεύει το 1ο ερώτημα. Έχω καταλήξει στο ότι δε με πειράζουν τα χρόνια ή ο αριθμός αυτός καθ’αυτός, όσο τα πράγματα και οι εμπειρίες που ζεις/κάνεις.

      Καλή συνέχεια κι ευχαριστώ για το σχόλιο.

  2. Ζησε το τωρα,ο χρονος ειναι ανθρωπινο κατασκευασμα,τουλαχιστον οπως τον γνωριζουμε τωρα.
    Τα γενεθλια καλα ειναι να τα γιορταζουμε, για να παιρνουμε κανα δωρακι😉

    • Πίστεψέ με, θα είμαι ευτυχισμένος τη μέρα που θα μάθω πως στο καλό να κάνω αυτό το ‘ζήσε το τώρα’. Το ξέρω ότι όσο αργώ τόσο περισσότερο μου στοιχίζει, αλλά αν ο χρόνος έχει ένα καλό, είναι ότι σε κάνει να το συνειδητοποιείς όταν είναι πολύ αργά.
      Προς το παρόν, ευτυχισμένος θα είμαι όταν σε 4 μήνες που θα γίνω 30 είμαι σε καλύτερη φάση από τώρα, ασφαλής και με πολλά δώρα!

  3. Δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή μάλλον, να διαβάσω αυτό το ποστ.

    • Εμένα μου λες…που γραμμή τη γραμμή το διάβαζα κι έλεγα, δε μπορεί…κάποιος μου κάνει πλάκα. Σου φέρνει μεσ’τη μούρη όλα όσο δε θες απαραίτητα να αντιμετωπίσεις – τουλάχιστον όχι άμεσα -, υπενθυμίζοντάς σου ότι αυτό δε σημαίνει ότι δεν ειναι εκεί. Πίστεψέ με, ούτε για’μενα είναι η καλύτερη στιγμή, κι έπρεπε να τα μεταφράσω κιόλας! Μακάρι να’χα κάποια βαρυσήμαντη και αισιόδοξη δήλωσω για να κλείσω αυτό το σχόλιο, αλλά δεν..οπότε θα σταματήσω εδώ λέγοντας μόνο καλή συνέχεια.

  4. Γαμάτη λίστα. Επιτέλους νιώθω πως και έστω κάποιος άλλος αναρωτιέται παρόμοια πράγματα στα 30+. Ίσως να μην είμαστε τόσο μόνοι όσο νομίζουμε, απλά πολύ φοβισμένοι.

    • Μα φυσικά και δεν είσαι μόνος σου και σίγουρα δεν αναρωτιέσαι μόνο εσύ. Η διαφορά είναι το πως το εκφράζει κανείς, πόσο του δίνει σηασία και τέλος, πόσο ορίζει τη συγκεκριμένη φάση της ζωής του. Που αν το καλοσκεφτείς, άλλα πράγγματα το κάνουν αυτό και όχι τα πόσα κεράκια έχει η τούρτα σου.

  5. Την Κυριακή έκλεισα τα 29!! Τι άρθρο ήταν αυτό; Δεν ντρέπεσαι;

    • lol Χίλια συγνώμη, δεν είχα πρόθεση :-p Χρόνια πολλά καταρχάς.. όπως είπα και παραπάνω, μακάρι να’χα κάτι σοφό να σου πω, αλλά κι εγώ παλεύω να come to terms with it, οπότε.. Κοίτα εσύ να’σαι καλά όπως είσαι, με ότι και όσα είσαι και τα υπόλοιπα θα’ρθουν εν καιρώ. Δε ξέρω πως, αλλά έτσι δε λένε;

  6. Αχ γαμάτη λίστα!!! Λες να κάνω μία κι εγώ στα ερχόμενα γενέθλια των 30;

    Να σου πω κάτι; Εγώ λέω ότι τα 30 είναι uber ωραία και τώρα αρχίζει η ζωή μου! Τι πάει να πει με βολεύει; Αχ…μην κολλάς σε λεπτομέρειες…😉

    • lol Φυσικά και να κάνεις, δε το ξέρεις ότι οι λίστες είναι της μόδας; :-p
      Το θέμα όμως με δ’αύτες, είναι τ’ότι με το που φτιάξεις μια, αυθόρμητα θες να’ρχισεις να κανεις τσεκ ή να σβήνεις όσα έχεις κάνεις. Προσωπικά, θα με τρόμαζε να κάνω μια τέτοια λίστα. Τώρα.

      Φυσικά και τα 30 μπορεί να είναι και uber και νέα αρχή και ακόμα καλύτερη συνέχεια. Αρκεί πιστεύω να εισαι καλά σε ορισμένους τομείς στη ζωή σου..ίσως πάλι το πολυσκέφτομαι λόγω των επερχόμενων γενεθλίων:/

      Όπως και να’χει, θα περιμένω τη δική σου λίστα. Με ότι να’ναι, είπαμε.. είνα της μόδας 🙂
      Καλημέρα.

  7. πες τα βρε Zero Point!🙂🙂🙂
    a very Καλημέρα everyone!!

  8. κάτι μού λέει πως είμαι ο μόνος που ανυπομονεί να φτάσει τα 30..

    • Ο μόνος δε θα’λεγα, αλλά σίγουρα ένας απ’τους λίγους! Νομίζω επαναλαμβάνομαι αλλά αμα εισαι εντάξει και οκ με ότι/όσα έχεις και είσαι τότε πολύ καλά κάνεις και ανυπομονείς. Την αλήθεια μου θα την πω ομως: λίγο με πληγώνει που στα drop down menus των ηλικιακών γκρουπς επιλέγεις πια το 30+:/

  9. μένω χρόνια αγκιστρωμένος στα 16 μου και δεν έχω καμιά διάθεση να απαγκιστρωθώ.
    το μέτρημα της ηλικίας είναι για τις αναμνήσεις, για το μέλλον δεν μετράμε χρόνια…
    Ξενικός

    • Ομολογώ ότι δεν το είχα σκεφτεί έτσι, ότι τα χρόνια μετράνε αναμνήσεις.. έχεις δίκιο, ίσως είμαι ακόμα άπειρος ή ανώριμος για να το δω έτσι και μένω στην επιφάνεια των αριθμών. Δύσκολο πράμα το γνώθι σαυτόν. Σ’ευχαριστώ για το σχόλιο, ελπιζω να έχεις μια καλή εβδομάδα.

  10. Εκείνο το 8 με χτύπησε στο κεφάλι..
    και τα υπόλοιπα.. τεσπα.. ας μην τα σκέφτομαι.. το ίδιο να κάνεις και εσύ!

    • Η αλήθεια ειναι οτι η τιβι ειναι guilty pleasure. Και ναι, θα’ταν πολύ κουλ αντι να κάθεσαι και να βλέπεις για χιλιοστή φορά will and grace, να ήσουν έξω, σε ωραία μέρη, με cool ανθρώπους και ακόμα πιο cool νέες γνωριμίες.. κάτι που έχεις δει να κάνουνε στις σειρές στη τηλεόραση. Ναι νομίζω ας μην το σκεφτόμαστε, προς το παρόν🙂

  11. αν και απέχω αρκετά χρόνια απτά 30(το φθινόπωρο θα κλείσω τα 18)νομίζω ότι αυτή η λίστα θα μπορούσε να γίνει ένας καλός μπούσουλας για να μην απομακρυνθεί κανείς απτούς αρχικούς στόχους του
    καλό καλοκαίρι!

Σχολιάστε

 
