Τι λες, Mari… vol. III

Και ναι, το online σουξέ μου στις απανταχού wannabe νύφες ολοένα και μεγαλώνει. Να δεις που θα υπάρχει κανά forum με όλες αυτές, με κάποιο τρόπο έχουν βρει τη φωτογραφία μου και την έχουν κανει thread με τίτλο, κορίτσια τρέχτε! Στην ανάλογη γλώσσα βέβαια. Το σημερινό email  είναι απλό και λιτό, με τον λακωνικότατο τιτλο, Hi!:

Good day man. How are you? 
You are very interesting to me. Please see my photo attached. 
If you are interested in me, please feel free to mail me on: ——-@yahoo.com
Your new girlfriend Elnura

Εμένα άλλο με απασχολεί βρε Ελνούρα μου – έτσι το προφέρεις; Που θα τρέχουν οι δικοί μου στο Βλαδιβοστόκ για το γάμο;

Σχετική βιβλιογραφία:

Τι λες,  Mari…
Τι λες, Mari… vol. II

~ από writersblokc στο 13 Ιουνίου, 2011.

11 Σχόλια to “Τι λες, Mari… vol. III”

  1. χαχαχα όντως κάτι τέτοιες στέλνουν σπαμάκια! χαχαχαχαχα!

    • Ναι αλλά μ’αυτά και με ‘κείνα εγώ δεν εχω blog, το Τρίτο Στεφάνι έχω. Το μόνο που λείπει είναι η γιαγιά Εκάβη κι η μάνα Νίνα. Αν και κάτι μου λέει οτι αυτές οι νύφες θα’χουν μεγάλο σόι…

  2. Εδώ σου τα στέλνουν; Ή στο μέιλ;
    Γιατί στέλνουν και στο δικό μου μέιλ αλλά δεν έχει σχέση με το μπλόγκ το μέιλ!!!

    • Όχι, δεν έχουν φτάσει μέχρι εκεί, τα παίρνω στο μειλ. Του πανεπιστημίου! Πως τηνε βρήκανε αυτή τη διεύθυνση, θα σκάω… Αμα μάθουν ότι έχουν γίνει σουξέ στη blogόσφαιρα να δεις τι έχει να γίνει, δε θα προλαβαίνω να δέχομαι προτάσεις. Αμα έχεις κάνα φιλο σου που ενδιαφέρεται.. :-p

      • Δίνουν τα μέιλ απ’ότι ξέρω σε διάφορες εταιρίες.. τι να πεις! Που να ενδιαφέρεται για ποιό πράγμα; Για σένα; Τόσα παιδιά είναι εδώ μέσα!!! Ρίξε πετονιά!!!!

      • Οχι για ‘μενα, εγώ έτσι κι αλλιώς, όπως καταλάβαμε όλοι, είμαι πιασμένος, την άκουσες το λέει ξεκάθαρα: είμαστε ζευγάρι! Αν εχεις κανα φίλο ρωτάω που να θέλει ν’αποκατασταθεί. τόσες μου στέλνουν…πριν λίγο πήρα ενα μνμ στο facebook από μια άσχετη που λέει οτι ειμαι fabulous και να της στειλω email. Ο λογαριασμός της ειναι verysexynlonely :s Μωρ’λες να ενδώσω;;

  3. τρίιιιιιιιιτο στεφάαααααααανι… καρδιά μου τι να σε κεράααασωωωω… λα λα λαααα
    είσαι γαμπρός από σπίτι σε λέω!
    φιλιά μανού!

  4. «Your New Girlfriend». Το ‘χει δέσει η κοπέλα, λέμε. Ποιος είσαι εσύ που θα γκρεμίσεις τα όνειρα μιας αθώας κι απονήρευτης Ρωσίδας;

    • Έννοια σου και ξέρω πόσο αθώες και απονήρευτες είναι όλες αυτές οι ρωσίδες… άσε που θα μου βάλει τα δυο πόδια σ’ενα παπούτσι. Δε τη θέλω, να μου φέρετε άλλη!

  5. Να ενδώσεις και αν έχει αδερφό στείλτον!!!

Σχολιάστε

 
