Άσκοπη Γραφή

Σάββατο, 7 Ιουλίου 2012

[…] Αυτό τώρα πως να το πω; Βλέπω κάποιον, βγαίνω με κάποιον; Τέλος πάντων, γνώρισα κάποιον, there you go. Έτσι ακριβώς που πάντα χτυπιόμουν ότι ήθελα να γίνει. Σ’ενα πάρτυ γενεθλίων-ποτά, καθόταν στη γωνία, παραλίγο να μη τον πάρω χαμπάρι. Δε μπορώ να πω πολλά, από πού ν’αρχίσω; Αλλά σκατά. Είμαι 30 και δε ξέρω να συντάξω μια (συν)αισθηματική πρόταση. Πόσες φορές έχω ακούσει αυτό το δε ξέρεις τι θες. Που ισχύει βασικά, αν αναλογιστείς ότι άρχισα να (με) μαθαίνω πριν από περίπου τρία χρόνια ε, τότε ναι… μαθαίνω ακόμα μου φαίνεται ―

Είμαι στη δουλειά του Σαββάτου, ήσυχα σήμερα και κάνω την άσκηση άσκοπης γραφής. Όπως τότε στο στρατό – τζίζας! Μαζέυω πράγματα κάθε μέρα, νομίζω γι’αυτό θέλω να γράφω, γιατί τα έχω μαζεμένα και βαραίνουν. Άσε που τα ξεχνάω κιόλας. Έχω αρχίσει να παρατηρώ ανθρώπους σα χαρακτήρες καθώς προσπαθώ να βρω το δικό μου. Είπαμε, ακόμα μαθαίνω. Βρέχει, μη τα ξαναλέμε – και αυτό το απροσδιόριστο έχει κάτι ελκυστικό, κάτι εκτός τόπου και χρόνου που σε τραβάει στη λήθη. Είναι κάτι μεταξύ εποχών αλλά επειδή είναι πολλές μαζί δε μπορείς να συγχρονιστείς και να μπεις σε mood. Είσαι διαρκώς μεταξύ παντόφλας και παλτού, metaphorically speaking. Το ίδιο και οι αναμνήσεις σου· όποτε βλέπω τον αέρα να παίζει με τα φύλλα των δέντρων, θυμάμαι το χωριό. Έχει δικό του soundtrack αυτός ο ήχος με αυτή την αυλή, την ανηφόρα στο καφενείο και το μικροσκοπικό χωριό, βγαλμένο από τις σελίδες του Καρνέζη.

~ από writersblokc στο 9 Σεπτεμβρίου, 2012.

2 Σχόλια to “Άσκοπη Γραφή”

  1. Το παν είναι να αρχίσεις να γράφεις. Μετά όλα όλα έρχονται μόνα τους και μπαίνουν σε μια σειρά…

  2. Κι εγώ έτσι λέω αλλά βλέπω ότι δεν αρκεί μόνο ν’αρχίσεις, λίγο να τ’αφήσεις μετά χάνεις τον ειρμό κι άντε πάλι απ’την αρχή.

Σχολιάστε

 
