Tο Νυχτερινό is back

Τι έμαθα μετά από ένα Σαββατιάτικο βράδυ clubbing:

  • το πιο dance κομμάτι που μπορείς να χορέψεις αυτό τον καιρό σε dancefloor ανήκει στην Rihanna
  • η φωτισμένη πίστα – sic – , ναι αυτή με τα πολύχρωμα τετραγωνάκια, δεν είναι μόνο τροματικά επίκαιρη 20+  χρόνια μετά την εποχή  της disco αλλά αποτελεί και ένοχη απόλαυση
  • δεν μπορεί σχεδόν ποτέ να κάνεις λάθος με ένα  total black look
  • ακόμα και σε ξένη χώρα, πρέπει να προσέχεις τι λες. Δε ξέρεις ποτέ αν με τον διπλανό σου μιλάτε την ίδια γλώσσα
  • 3 στις 5 φορές ανακαλύπτεις ότι τελικά μιλάτε την ίδια γλώσσα, αφού έχεις πει την μαλακία
  • ένα όμορφο πρόσωπο δεν συνοδεύεται απαραίτητα από έναν γοητευτικό άνθρωπο
  • το να είναι κάποιος γλυκός είναι υποτιμημένο

Η καλύτερη ατάκα βραδιάς δυστυχώς χάθηκε κάπου ανάμεσα στα beats της μουσικής.

Εναλλακτικό βραβείο, στην ατάκα μαχαίρι που δεν περιμένεις ποτέ να ακούσεις : you look very good for your age.

Σχετική βιβλιογραφία:

To Νυχτερινό – a day later
Το Νυχτερινό special edition
To Νυχτ3ρινό
Το Νυχτερινό, the morning after
To Νυχτερινό

~ από writersblokc στο 14 Νοεμβρίου, 2010.

6 Σχόλια to “Tο Νυχτερινό is back”

  1. Ouch!! Η ατάκα πόνεσε…χαχα! Αν και ειπώθηκε για καλό λόγο είμαι σίγουρος! Γενικά το θέμα του προσώπου είναι υποτιμημένο. Και ειδικά στους gay, δεν ξέρω κατά πόσο παίζει και ρόλο. Προσωπικά, εκεί εστιάζω σχεδόν όλο μου το γούστο. Χωρίς βέβαια να το παίζω πως και ένα ωραίο σώμα δεν θα με εντυπωσιάσει.

  2. Λοιπον κι εγω μιλαγα με εναν διπλανο μου κ ανακαλυψαμε οτι μιλαμε την ιδια γλωσσα… μηπως ησουν στο 2brewers?

  3. Zero Point, αυτή η ατάκα νομίζω δεν θα αποφασίσω ποτέ αν λέγεται για καλό ή όχι και τόσο καλό. Ελπίζω να το είπε για καλό, αλλά όταν το ακούς λες οκ, τώρα αυτό τι σημαίνει, ότι έχω φτάσει σε μια ηλικία που υπό άλλες συνθήκες δεν θα’πρεπε να φαίνομαι και τόσο καλά;!

    Φυσικά και θα σε εντυπωσιάσει ένα ωραίο σώμα, αλλά άμα κοιτάξεις το πρόσωπο κα δε θες να το δεις δίπλα σου το επόμενο πρωί, πόση ώρα πια μπορείς να κοιτάς ένα 6 pack? Πολύ θα μου πεις και θα’χεις δίκιο… εξαρτάται τι θες βασικά και το καλό είναι πως όταν δεν θέλεις κάτι παραπάνω, a six pack will always do the trick 🙂

    Καλή μέρα και καλή εβδομάδα.

  4. Marvin είδες τελικά, παντού είμαστε τρομάρα μας! Όχι, είχαμε βγει για ένα ποτό στο shadow lounge και με το που ζήτησε φωτιά ο τύπος πήγα να πω, Έλληνας; Αλλά δε πρόλαβα γιατί ο συγκάτοικός μου – όπως προείπα – πρόλαβε και την είπε τη μαλακία, αλλά οκ… Τραυματική εμπειρία, είχα ν’ακούσω τέτοιες ελληνικές εκφράσεις μαγκιάς και βρισιάς πολύ καιρό και δε μπορώ να πω ότι μου’λειψε.

    Το 2brewers που είναι, δε νομίζω να έχω πάει. Ελπίζω τουλάχιστον ο δικός σου διπλανός να ήταν κόσμιος :p Σ’ευχαριστώ για το σχόλιο, καλή μέρα.

  5. Γιαυτο δε μου αρεσει το Shadow Lounge :). Δεν μαζευει και τον καλυτερο κοσμο νομιζω. το 2brewers ειναι στο Clapham, αγαπημενο μερος και με πολυ κεφι. Και ευχαριστους διπλανους :). Ποιος ξερει, μπορει και να σε πετυχω αν αποφασισεις να πας νοτια!

  6. xaxaxa αυτό με τη γλώσσα που τη μιλάς σε άλλες χώρες εντελώς απενοχοποιημένα και φωναχτά νομίζοντας ότι κανείς δεν καταλαβαίνει τι λες εκτός απ’αυτόν που το λες μου’χει τύχει στο παρελθόν κι ήταν ντροπή απ’τη μια αλλά τρομερά αστείο απ’την άλλη 🙂

    έστω κι αργά HAPPY BIRTHDAY!!!

Σχολιάστε